Veel rook bij woningbrand Tramstrjitte Marsum

Marsum

Bij een woningbrand aan de Tramstrjitte in Marsum, is een bewoner naar het ziekenhuis gebracht.

De brand brak in de nacht van maandag op dinsdag uit in de woning. De brand was ontstaan in een stekkerdoos. De bewoner heeft geprobeerd deze los te koppelen en heeft hierdoor rook ingeademd.

Voor de bewoner is een ambulance gekomen om deze na te kijken op de geinhaleerde rook. Een moment later zijn nog twee ambulances ter plaatse gekomen om andere betrokkenen na te kijken. Eén van de drie ambulances is met een patiënt naar een ziekenhuis vertrokken.

De brandweer heeft de brand geblust.


Auteur

frits.tromp